Sprawdź nasze rozbudowane narzędzie do wyszukiwania.

Szukaj po kategoriach – oszczędzaj swój czas.

Uniwersytet SWPS - Strona główna

Digital Media Campus Day

float_intro: images-old/2015/Aktualnosci/dmc2.jpg

Digital Media Campus Day to kolejne z cyklu spotkań organizowanych przez Katedrę Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu oraz Ringier Axel Springer Polska. Tym razem skoncentrujemy się na praktycznych kwestiach związanych z pracą dziennikarza online. Doświadczeni eksperci wyjaśnią, jak pisać, żeby zainteresować odbiorców, opowiedzą o mediach społecznościowych, budowaniu zasięgu i konstruowaniu strony głównej portalu. Serdecznie zapraszamy!

Wydarzenie jest bezpłatne i odbędzie się online na platformie Zoom.

22 kwietnia 2021 r. 
12.00–14.00
online

Dlaczego warto?

Kolejne spotkanie z cyklu Digital Media Campus Day ma na celu prezentację najciekawszych zjawisk i trendów w dziennikarstwie. O swoich zawodowych doświadczeniach opowiedzą dziennikarze z portalu Onet.pl oraz z Ringier Axel Springer Polska.

Dziennikarstwo podlega obecnie istotnym przemianom. Nikt nie ma już wątpliwości, że nie da się dzisiaj uprawiać tego zawodu bez znajomości narzędzi internetowych i zasad rządzących tym medium. Tego właśnie będzie dotyczyło nasze spotkanie – skoncentrujemy się na praktycznych kwestiach związanych z pracą dziennikarza online. O tym, jak pisać, żeby zainteresować odbiorców, o mediach społecznościowych i budowaniu zasięgu, wreszcie o tym, jak budować stronę główną, opowiedzą doświadczeni specjaliści z redakcji Onet.pl. Serdecznie zapraszamy!

Karina Stasiuk-Krajewska, kierownik Katedry Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu

Wyjątkowi goście, interesujący program

Podczas spotkania będziemy mogli wysłuchać naszych znakomitych gości, którzy opowiedzą o swoich zawodowych doświadczeniach, a także zadać im pytania na interesujący nas temat.

  • 12.00–12.40 – Strona główna jako Święty Graal portali internetowych: główne wyzwania (Krzysztof Majak, szef strony głównej Onet.pl)
  • 12.40–13.20 – Jak wykorzystać media społecznościowe do budowania zasięgu (Patrycja Orłowska, Head of Social Media and Video Projects, Ringier Axel Springer Polska)
  • 13.20–14.00 – O czym pisać, żeby zainteresować wszystkich odbiorców, czyli jakościowe dziennikarstwo ma znaczenie (Janusz Schwertner, dziennikarz Onet.pl)

Po każdym 30-minutowym wystąpieniu przewidujemy około 10 minut na pytania od uczestników.

Eksperci

Krzysztof Majak

Krzysztof Majak – szef strony głównej w Onet.pl. Pracuje w mediach od 11 lat. Do redakcji Onetu dołączył z początkiem kwietnia br. Poprzednio, od 2017 r., pracował w Grupie Wirtualna Polska, najpierw jako szef social media newsroomu, później jako Head of Social Media całej Grupy. Przez ostatnie dwa lata kierował zespołem strony głównej WP. W latach 2012–2017 był dziennikarzem, reporterem wideo i wydawcą serwisu naTemat.pl. Wcześniej przez ponad trzy lata współtworzył materiały informacyjne w redakcji „Wydarzeń” Telewizji Polsat. W latach 2014–2015 był wykładowcą Wyższej Szkoły Informatyki, Zarządzania i Administracji w Warszawie na kierunku Dziennikarstwo i Komunikacja Społeczna.

Patrycja Orłowska

Patrycja Orłowska – Head of Social Media and Video Projects w Ringier Axel Springer Polska. Zarządza zespołem social media, jest odpowiedzialna za tworzenie i wdrażanie strategii mediów społecznościowych. Angażuje się również w pracę nad polityką wydawniczą i dystrybucją treści w social mediach. Wcześniej zajmowała się social mediami w redakcjach Agory, Valkea Media i 4fun.tv.

Janusz Schwertner

Janusz Schwertner – dziennikarz Onet.pl. Publikuje także w „Playboyu” i magazynie „Esquire”. Wcześniej związany m.in. z miesięcznikiem „Dlaczego”, tygodnikiem „Bloomberg Businessweek Polska” i „Przeglądem Sportowym”. Pomysłodawca projektu „Smoleńsk. 96 wspomnień”. Zdobywca Grand Press 2018 w kategorii „News”. Laureat Nagrody im. Fikusa za dziennikarstwo najwyższej próby, zdobywca Grand Prix Nagrody Dziennikarzy Małopolski oraz dwukrotny zwycięzca w konkursie „People Awards” Ringier Axel Springer Polska. Nominowany do Grand Press i Mediatorów za tekst o mobbingu w Szlachetnej Paczce.

Kontakt

Anna Murzyn-Romańczuk
specjalista ds. marketingu i PR
e-mail: [email protected]
tel. +48 785 202 527

Termin i miejsce

22 kwietnia 2021 r.
online

Dane do logowania na platformę Zoom:
meeting ID: 932 2189 4516, passcode: 902774

Organizatorzy

  • Katedra Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej we Wrocławiu

Logo Uniwersytet SWPS we Wrocławiu

  • Ringier Axel Springer Polska

Logo Ringier Axel Springier

Partner

  • Onet

Logo Onet